H Διεύθυνση και ο Σύλλογος Διδασκόντων του 1ου Εργαστηριακού Κέντρου Νεάπολης, εκφράζουν τις θερμές ευχαριστίες τους στη κυρία Βογιάκη Ελένη Διευθύντρια του Γυμνασίου Τζερμιάδο που δώρισε το όχημα της στο 1ο Ε.Κ. Νεάπολης καθώς επίσης και στον κύριο Ζερβό Γεώργιο ιδιοκτήτη του Ασφαλιστικού πρακτορείου Trust Brokers που φρόντισε για την μεταφορά του οχήματος στο σχολείο αφιλοκερδώς.
Το όχημα θα χρησιμοποιηθεί στο Εργαστήριο Οχημάτων για εκπαιδευτικούς λόγους.
Δωρεά αυτοκινήτου – Ευχαριστήριο

