Την Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2023 και στα πλαίσια της Εβδομάδας Κυκλοφοριακής Αγωγής, πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας μία ενημερωτική ενημέρωση-συζήτηση με τους μαθητές σχετικά με την Ενεργητική και Παθητική ασφάλεια. Την ενημέρωση έκανε ο εκπαιδευτικός Γιώργος Κουδουμάς και οι μαθητές έδειξαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον μαθαίνοντας χρήσιμα πράγματα που δεν γνώριζαν.
Ευχαριστούμε ιδιαίτερα τον εκπαιδευτικό Γιώργο Κουδουμά για την οργάνωση και εκτέλεση αυτής της ενημέρωσης.
Ενημέρωση για Ενεργητική και Παθητική ασφάλεια


